środa, 28 stycznia 2015

Hej!


To znowu ja pojawiam się na blogu po długiej przerwie zamierzam na bloga wchodzić regularnie. No więc co ostatnio wydarzyło się u mnie byłam w kinie w Warszawie na Hobbicie ,,Bitwa pięciu armii" Był super. A po krótkiej przerwie byłam w kinie w Olsztynie na ,,Noc w muzeum Tajemnica grobowca" Oba filmy są meeeegga zachęcam do obejrzenia. Niedawno na gwiazdkę dostałam ZNISZCZ TEN DZIENNIK KERI SMITH książka jest super w której chodzi o wyrażeniu siebie i swojej kreatywności, a już niedługo zamierzam kupić sobie książke TO NIE KSIĄŻKA I IMAGINARY WORLD OF. Obie książki również napisałam Keri Smith no dobra to by było na tyle piszcie w komentarzach jakie macie pomysły na mojego bloga i oczym mam napisać następnym razem!!      To papa!! Bądźcie kreatywnie !

6 komentarzy:

  1. Nie lubię Hobbita :)
    http://crave-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Hobbita i Zniszcz ten Dziennnik :)

    Zaobserwujesz mnie? To wiele dla mnie znaczy
    blog-mania-by-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) O czym mam napisać w następnym poście?

      Usuń
  3. nie widziałam żadnej części Hobbita, mimo iż LOTR uwielbiam. ;) przymierzałam się dwa razy do pierwszej części, ale zawsze coś stawało mi na drodze. może za trzecim się uda. :)
    a "zniszcz ten dziennik" nie jest dla mnie książką, może i rozwija kreatywność, ale mnie się osobiście nie podoba.
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń